• Slajd 3
  • SLajd 1
  • Slajd 2

Zajęcia metodyczne

 

ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO - WYCHOWAWCZE

REALIZUJEMY PROGRAM ROCZNEGO PRZYGOTOWANIA PRZEDSZKOLNEGO

ZAJĘCIA PROGRAMOWE ZGODNIE Z PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO, UZUPEŁNIONE ZAJĘCIAMI DODATKOWYMI

Korzystamy z bogactwa metod:

  • „Dziecięcej Matematyki” E. Gruszczyk Kolczyńska,
  • „Odmiennej Nauki Czytania” I. Majchrzak,
  • „Metody Dobrego Startu” M. Bogdanowicz,
  • Ruchu Rozwijającego W. Sherborne
  • Metody gimnastyki twórczej ( ekspresyjnej ) R. Labana
  • Metody Carla Orffa
  • Metody twórczego myślenia J. Osborne - " Burza mózgów"
  • Metody aktywnego słuchania muzyki według B. Strauss  

oraz

  • pedagogiki zabawy Klanza
  • elementów dramy,
  • elementów muzykoterapii,
  • elementów bajkoterapii.

ZAJĘCIA W RAMACH CZESNEGO DLA WSZYSTKICH DZIECI:

JĘZYK ANGIELSKI, nauczanie języka odbywa się w formie zabawy przez uruchomienie zdolności naśladowczych dziecka z wykorzystaniem różnych pomocy i metod:

  • metoda naturalna, gdzie formą nauki jest zabawa,
  • metoda audiowizualna, polegająca na kojarzeniu słów z ilustracjami, piosenkami, filmem,
  • metoda TPR (Total Physical Response) - reagowanie całym ciałem,
  • metoda dramy, wcielanie w postaci z bajek.

Zajęcia odbywają się CZTERY/PIĘĆ RAZY W TYGODNIU Z POLSKIM LEKTOREM ( współpracujemy z Ogólnopolską Szkołą Językową BRITISH SCHOOL )

Codzienna nauka JĘZYKA ANGIELSKIEGO PROWADZONA PRZEZ NATIVE SPEAKER'A

ZAJĘCIA UMUZYKALNIAJĄCE, w formie zabawy rozwijają zdolności muzyczne dzieci, kształtują słuch, poczucie rytmu, wrażliwości muzycznej oraz gry na instrumentach,

(zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu).

RYTMIKA, zajęcia kształtują poczucie rytmu, słuchu, płynności ruchów oraz umiejętność rozumienia i postrzegania świata sztuki.

Zajęcia odbywają się DWA/TRZY RAZY W TYGODNIU

WARSZTATY ARTYSTYCZNE, rozwijające twórcze pokłady wyobraźni artystycznej:

Zajęcia plastyczne

Cele:

  • doskonalenie sprawności manualnych,
  • rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej,
  • usprawnianie motoryki dużej i małej,
  • kształtowanie prawidłowego chwytu narzędzia pisarskiego,
  • wyrabianie prawidłowej postawy podczas rysowania,
  • doskonalenie orientacji przestrzennej.

Zajęcia odbywają się DWA/TRZY RAZY W TYGODNIU           

Zajęcia teatralne

Cele:

  • przełamywanie nieśmiałości dzieci,
  • wzbogacanie zasobu słownictwa dzieci,
  • kształtowanie świadomości własnego „ja” i kontroli nad własnym ciałem.

Zajęcia muzyczne

Cele:

  • rozwijanie ekspresji ruchowej,
  • doskonalenie percepcji słuchowej i wrażliwości na dźwięki płynące z otoczenia (reagowanie na wskazane sygnały, rozpoznawanie dźwięków i ich lokalizacja, rozpoznawanie dynamiki muzyki, określanie nastroju danego utworu),
  • poznawanie utworów muzyki poważnej,
  • integrowanie dzieci.

ELEMENTY MUZYKOTERAPII.

ELEMENTY BAJKOTERAPII.

GIMNASTYKA OGÓLNOROZWOJOWA Z ELEMENTAMI GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ, zapobiegającej wadom postawy.

0PIEKA  LOGOPEDY, diagnoza logopedyczna pozwala na określenie zakresu oddziaływań wobec dzieci w normie rozwojowej a także wobec dzieci z nieprawidłowościami rozwojowymi.

GRUPOWE ZAJĘCIA Z PSYCHOLOGIEM, na podstawie wywiadu i obserwacji psycholog dokonuje oceny rozwoju dzieci, rozpoznaje ich możliwości i potrzeby, wspiera nauczyciela i rodziców w zakresie zminimalizowania zaburzeń rozwojowych.

ZAJĘCIA DODATKOWO PŁATNE DLA CHĘTNYCH :

  • warsztaty teatralne
  • sztuczki ze sztuką
  • robotyka - klocki LEGO
  • judo 
  • karate
  • ceramika - garncarstwo dla dzieci
  • taniec
  • indywidualne zajęcia z logopedą,
  • indywidualne zajęcia z psychologiem.

Zajęcia dodatkowe odbywają się na terenie przedszkola, w godzinach jego pracy.

dokument

DOKUMENTY

Statut, karta zgłoszenia

terminarz

GODZINY

poniedziałek - piątek

7:30 - 17:30

telefon

MASZ PYTANIA?

690 000 658

media

MEDIA

Udział w programie TV