PIERWSZA CZĘŚĆ DNIA W GODZINACH 7.30 – 9.00 | |
7.30 - 8.30 | Inspirowane przez nauczyciela zabawy, zajęcia indywidualne i w zespołach, swobodna zabawa według własnego pomysłu, zabawy w kącikach zainteresowań, twórcza aktywność dzieci, grupowe zabawy integracyjne. |
Poranki logopedyczne (gimnastyka buzi i języka), gimnastyka poranna. Przygotowanie do śniadania ( czynności higieniczne). | |
8.30 - 9.00 | Śniadanie. |
DRUGA CZĘŚĆ DNIA W GODZINACH 9.00 – 15.30 | |
9.00 - 10.15 10.15 - 10.45 10.45 - 12.00 | Zajęcia dydaktyczne - cz. 1 Nauka języka angielskiego / hiszpańskiego ( piątek) Zajęcia dydaktyczne - cz. 2
Przygotowanie do obiadu ( czynności higieniczne ). |
12.00 – 12.30 | Obiad. |
12.30 – 14.15 | Odpoczynek poobiedni, czas zorganizowany w/g grup wiekowych:
|
14.15 – 14.30 | Przygotowanie do podwieczorku. |
14.30 – 15.00 | Podwieczorek. |
15.00 – 15.30 | Zajęcia dodatkowe: teatr, judo, garncarstwo (ceramika dla dzieci), a w ramach roztańczonego przedszkola taniec i zumba dla dzieci. |
TRZECIA CZĘŚĆ DNIA W GODZINACH 15.30- 17.30 | |
16.00 – 17.00 | Inspirowanie dzieci do podejmowania samodzielnej działalności, doskonalenie zdobytych podczas zajęć dydaktycznych umiejętności, w zależności od pogody zabawy na świeżym powietrzu, spacery lub zajęcia w kącikach kreatywnej zabawy. |
17.00 – 17.30 | Zabawy zgodne z zainteresowaniami i potrzebami dzieci – indywidualnie lub w małych zespołach, praca indywidualna. |